Asset Publisher
-
Konserwacja dróg - przetarg nieograniczony.
-
Ogłoszenie - zmiana
-
Przetarg nieograniczony
-
Dzierżawa gruntów rolnych - przetarg nieograniczony
-
Ważna informacja
-
Festyn łowiecki
-
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
-
Ogłoszenie - przetarg nieograniczony - droga Stary Dwór
-
Unieważnienie postępowania - droga leśna pożarowa w leśnictwie Stary Dwór
-
Przetarg nieograniczony - II postępowanie, odpowiedź na zapytanie
-
Ostrzeżenie
-
Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi leśnej
-
FESTYN LASOM PRZYJAZNY
-
40-te urodziny Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Gnieźnie
-
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
-
Przetarg nieograniczony - grunty rolne
-
Akcja Sowy
-
Święto Lasu
-
Przetarg nieograniczony
-
Dostawa tuszy i tonerów - ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
-
Konkurs wiedzy o lasach i leśnictwie Europy
-
XV Edycja Konkursu EKOLIDER 2014/2015
-
Narada Odnowieniowa
-
Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa tuszy i tonerów
-
Szkolenie pn. "Bezpieczne techniki i technologie przy pozyskaniu i zrywce drewna"
-
Szkolenie z szacunków brakarskich
Asset Publisher
Franczyza "Dobre z Lasu"
Franczyza "Dobre z Lasu"
Dobre z Lasu to znak towarowy Lasów Państwowych będący elementem projektu “Zdrowa żywność z polskich lasów”. Jego celem jest promowanie produktów pochodzących z polskich lasów. Logotyp „Dobre z Lasu” to świadectwo żywności najwyższej jakości stworzonej na bazie naturalnych składników.
O projekcie
Polskie lasy to nieprzebrane źródło zdrowych i smakowitych produktów. Świadczy o tym nasza rodzima kuchnia, w której nie brak przepisów opartych na dziczyźnie, płodach runa leśnego czy miodzie, takich jak kurki w śmietanie czy pierogi z mięsem z dzika.
Eksportowanie znacznej części pozyskiwanej dziczyzny do Europy Zachodniej i powolny zanik tradycji jej spożywania powoduje, że społeczeństwo traci szansę na zapoznanie się z jej walorami.
Dodatkowe informacje o projekcie i sklepie można znaleźć na stronie http://www.dobrezlasu.pl/home
Projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów” ma na celu odwrócenie tej tendencji i udostępnienie szerszemu gronu konsumentów ekologicznych, zdrowych produktów w atrakcyjnych cenach. Przypomina on również, że możliwość ich pozyskania zawdzięczamy zaangażowaniu oraz pracy polskich leśników, prowadzących wielofunkcyjną i zrównoważoną gospodarkę leśną.
O marce
Marka „Dobre z Lasu” to znak towarowy Lasów Państwowych propagujący projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów”. Dzięki logotypowi „Dobre z Lasu” Lasy Państwowe chcą promować żywność naturalnego pochodzenia. Jednocześnie jest on symbolem gwarantującym jej jakość i pozyskanie w sposób zrównoważony i niezaburzający funkcjonowania przyrody.
Warianty franczyzy
RDLP w Poznaniu ogłasza możliwość uruchomienia sklepów Dobre z Lasu na zasadach franczyzy. Sklep będzie zarządzany przez niezależnego Operatora wyłonionego w drodze konkursu.
Wariant 1
Lokal przeznaczony na sklep Dobre z Lasu i wyposażenie jest własnością RDLP.
Wariant 2
Lokal przeznaczony na sklep Dobre z Lasu jest własnością bądź jest zarządzany przez niezależnego Operatora, a wyposażenie sklepu stanowi własność RDLP.
Wariant 3
Lokal i wyposażenie są własnością bądź są zarządzane przez Operatora.
Wariant 4
Uruchomienie Punktu Promocyjnego Dobre z Lasu.
We wszystkich wariantach założono, że sklep Dobre z Lasu zarządzany jest przez niezależnego Operatora, prowadzącego działalność gospodarczą na swój koszt i ryzyko, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Operatorem i RDLP. Operatora wyłania RDLP w drodze konkursu. Wszystkie działania promocyjne i marketingowe, bez względu na wybór wariantu nadzorowane są przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych.
RDLP w Poznaniu Małgorzaty Krokowskiej-Paluszak
malgorzata.krokowska-paluszak@poznan.lasy.gov.pl,
tel. 609 946 691